ingen blekis längre :D

Hejhopp :)
vad gör ni? Jag sitter i soffan med vovven, hårinpackning, världens skönaste huddinge hockey tröja och kollar på "de okända", jätte mysigt faktiskt. De gick rätt bra i skolan idag, redovisningen på gympan gick toppen och de kändes verkligen bra. Efter skolan åkte jag,märta och felicia in till stan och hittade ett skit bra solarium 20 min
= 20kr, 30 min = 30 kr...  TOPPEN!! Så de fick bli en 30minutare. Sen åkte vi hem, och jag va hemma runt 7 så du hoppade jag in i duschen och har inte orkat skriva nått i bloggen fören nu.

Jag ska iaf ta ut hårinpackningen nu och smörja in mej, sen ska jag sätta mej och skriva påmin so uppgift, är ju snart klar. Sen ska jag försöka sova rätt tidigt, är ganska trött och har ont i huvet. Ska kolla klart på programet bara  :)

PUSSSSSSSSSSSS

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0