hos martina

Förlåt att jag plötsligt försvann men jag,mamma och meiling åkte o åt sen lämnade vi henne och vidare till heron där vi kollade på this it is, den va faktiskt rikitgt bra. Jag grät typ så fort han sjöng nån låt, men men den va bra och om ni tycker om honom borde ni faktiskt försöka få tag på bijetter, efter som den bara visas 2 veckor.
Men efter de åkte jasg in till stan och mötte upp martina o felicia sen gick vi vidare o mötte upp niki,sandra och massa andra. Men de va sjukt kallt så efter typ en halv timma åkte vi hem till martina. Kollade på film och bara hade med mysigt, sen sov jag här inatt och nu på morgonen har martina stekt pannkakor till oss hahahaha gulligt va? nu ska vi snart gp ut med hennes hundar och sen vidare in till stan och sola tror jag och jag måste köpa ett puder nån stans. Sen kanske vi ska till skarpnäck och ikväll har jag ju riding så ska möta upp anna innan de :)
Ni får ha en bra dag, förlåt fölr dåligt uppdatering men det är lov och jag vill njuuuuta!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0