HATAR SL!!!!!!!!!!!!!

Jag är sjuuuuuuuuuk.... jag har legat och hostat hela natten vilket ledde till att jag fick krypa ner i mammas säng och bli omhändertagen. Somnade där, och stannade hemma från skolan idag. Men dessvärre måste jag jobba idag, men jag få klä på mej och så finns det alltid massa gulliga tjejer i stallet som vill hjälpa till. Tur att man inte är ensam.

Igår blev de lite dålig uppdatering, men efter skolan åkte jag och martina hem till mej och väntade på att jocke skulle plugga klart så vi hade nått o göra. Men då ringde världens bästa Aina mej. Det är helt underbart o ha personer som henne i min närhet, alla borde ha en sån. Saknar henne massor vi har inte träffas på jätte länge, men ska ta tag i mej själv och åka dit nån helg under november. När vi hade pratat klart gick iaf jag,martina och mynta och mötte jocke. Vi gjorde inget speciellt, det va skit kallt så han värmde mina händer, frivilligt. Sen när vi hade gått så åkte jag med martina , eller till hennes bussstation för då skulle jag bara behöva springa över huddingevägen till min buss som gick efter 2 minuter. Men den där j*vla buss chaffören såg inte mej, eller ville helt enkelt inte stanna. Hon va helt inne i en annan värld. Vilket betydde att jag fick gå från coop, de va skit mörk och jätte kallt, och jag gick ute vägen inte genom skogen.

Nu ska jag sätta mej och skriva på mitt so arbete som ska lämnas in på fredag. Börjar känna lite press inför det. menmen...

PUSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentera
Postat av: EEMELIE

men usch!

krya på dig då gumman<3

2009-10-20 @ 15:37:24
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: aina

du är gullig du :)

2009-10-20 @ 20:48:46

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0