I <3 NAGLAR

Äntligen har jag hela naglar igen, fan va skönt de känns. Förut va man alltid cpskadad så fort man fick naglar men nu har jag blivit beronde typ, hehe. Är helt galen utan dom, tänker på det hela tiden. Känner mej inte hel. Vafan är de här? börjar Hannah bli ytlig??? goosh noo, bara älskar att det ska se bra ut. Inte gammalt och billigt, sånt är för små barn som missbrukar sina saker. haha.
Aja iaf, tittade ni på desperate house wifes? ååh jag blir gaalen, va fan är de för ny familj som har flyttat in, är dom typ vampyrer? nått är ju fel med dom. Och susans dotter?? vad hände med henne?? dog hon?? vem döda henne?? nån från den nya familjen?? ååh jag blir galen hahah.
Nu ska jag iaf fixa lite inför imorgon, jag har verkligen inga kläder...!Inga pengar heller, men men det löser sej, naken kommer jag inte gå, sorru killar ;) Efter skolan imorgon ska jag möta upp manda, och sen åka o köpa skor. sen typ umgås med henne, vi har massa o prata om. Är sjukt irriterad på henne jävla skola -.- Får åka dit o ta ett snack med dom asso! Trött på svartsjuka! Men ska försöka hinna med massa inlägg iaf !!

Jag har hittad mitt snobben linne!!!!!!!!



Fint? mina fingrar är jätte torra och ser för jävliga ut , men de har jag fixat nu.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0