lördag

jipppie jag mår bättre !! Rikitgt skönt, även om det inte är hundra än så klarar jag nog skolan på måndag. Saknar mina älsklingar och till o med o vara hund i hand ögon hahahahah, alla tar mej på olika sätt.
Jag vaknade för typ en timma sen, jätte mysigt. Har varit vaken massa inatt, legat och lyssnat på lugna favoriter, utsätt "dagens låt" för idag, aa massa saker helt enkelt.
Vad har jag för planer för idag då? joo, jag ska inte anstränga mej på något sätt för nu ska jag bli frisk de hr suger juu ! Men jag behöver städa lite på mitt rum, plugga en del och sen jobbar mamma ikväll så funderar på om jag ska fråga min älskade kevin om han känner för o komma hit. Det är ju inte skola imorn så han kan sova över här, även om han kan sova här när det är skola oxå inte precis långt mellan oss hahahah. Ser nu att jag behöver fixa lite med naglarna oxå. Jag har blviit rikitgt duktigt pö o förstärka mina naglar själv (:
Nu ska jag svarar på lite kommentarer och sen plugga lite, visst låter de bra?


Kommentera
Postat av: Anonym

sv: okej va jobbigt :/

de e bra me mig. /j

2009-10-03 @ 13:16:24
URL: http://kingsofsweden.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0