it's fredag !

I'm home! japp jag vet lite sent, eller inte direkt efter skolan. Men jag och flickorna åkte till farsta och solade, skit mysigt. De va verkligen länge sen jag solade, så de fick bli 30 mintuer och de behövde jag verkligen haha. Hatar o vara blek. Vet ni vad vi gjorde i skolan idag ? disikerade hjärta och lungor på en gris, aa de är verkligen värre än de låter. Fy f***n, jag hatar disikering. Tänk liksom djuret som ändå en gång i tiden haft ett liv och varit levande, och nu sitter vi liksom o skär i de. Men som tur va behövde jag inte skära i de där äckliga. Nu sitter jag i vardags rummet och mamma fixar meilings naglar, har saknat henne.
Jag vaknade imorse helt utan röst,  men gick till skolan iaf vilket va behövligt. och det har iofs blivit bättre under dagen även om jag fortfarande hostar. Men detta betyder iaf att det nog blir en hemma fredag med mammsi för min del, men om jag ändrar mej så ska tydligen nån tjej nån stans fria sin födelsedag. Men blir nog hemma iaf.
Nu ska jag försöka plugga lite, behöver skriva på min so upg som ska vara inne om precis en vecka!

Nu ska jag och meiling åka och handla, hörs snart pussssssssss!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0