fredags kvällen

Hejhallojjsan !
Nu ligger jag hemma i min säng, haha rikitgt trött. Men det va verkligen jääätte kul igår. Vi kom hem till frida runt 8 och då var det bara vi och nåra tjejer till. Sen fyllde de på med folk, nåra kompisar till hennes brorsa som även vi känner så aa vi va ett par. Men det va verkligen jätte mysigt. Somnade imorse nån gång, hehe! Idag har vi kollat på film och sen åkte jag och martina hem hit och städade lite. Men gick nyss med henne till bussen, hon skulle iväg och äta med sin familj. Sen kanske vi ska träffas senare och åka till huddinge och umgås med nån eller till skarpnäck och träffa José som vi verkligen inte känner haha, och nåra fler. Men de blir nog rätt lungt.
Nu ska jag sitta vid datan en stund skriva lite saker i bloggen, sen måste jag duscha funderar på o lägga mej i badet och läsa en ny bok som vi har fått på svenskan. Men vi får se hur de blir med den saker, haha!
PUSSS



Fina flickor!!



Sexiiigt Ebba, och min fina hand ;)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0