bad dagggs :)

Godmorgon... jag visste faktiskt att martina skrev igår, hon frågade om hon fick droga min blogg och haha visst för mej. Min data dog igår och vi har ju bara en laddare fortfarande, så mamma ville ha den. Jag fixade lite på mitt rum och med kläder. Sen somnade jag rätt tidigt, typ 12. Ändå ville jag verkligen inte vakna för en stund sen.
Men nu är jag iaf uppe och ska sätta på mej lite kläder och sen åka till högdalen o möta upp familjen och martina sen ska vi bada. Mysigt va? Ingenaning om när jag kommer hem, men jag ska ju jobba kl 6 så innan de iaf.

Nu ska jag fixa lite och sätta på mej kläder, hörs senare pusss!!! :)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0