stormpromenad

Nu har jag och vovven varit ute o promenerat i sveriges äckliga väder.Det blåser är kallt och regnar samtigt, ska de vara så här?
Ska iaf lösa lite problem med en kär killkompis nu, sen hoppa in i duschen och en ny människa som alla säger. men det är verkligen så kan inte finnas nått skönare än o vara helt ren.
Sen ska min älskade meiling komma förbi hoppas hon kommer med den braiga idén att vi ska äta tsm , om hon inte ha andra planer :D

Dags för dejt med duschen (martinas ord)




" Hej, jag är fulast i världen. Vad är du?"
Ibland får man vara dum mot min lilla prinsessa :)


Kommentera
Postat av: J;

jag har varit med kompisar och så:) och så har jag varit sjuk, själv då?:) Puss J;

2009-11-22 @ 15:21:29
URL: http://jennifersafaei.blogg.se/
Postat av: malin

sv: härligt :) ja har fyllt år så ja har haft fullt upp :)

2009-11-22 @ 15:50:45
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo med mig är det bra ;D Har just sett på New Moon. Hur är det med din höft?

2009-11-22 @ 16:05:59

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0