sjukdag hos martina älskling.

Godmorgon, idag är jag utan röst och skit trött. Vaknade av att martina ringde mej och frågade om jag va sjuk, hahah, och sa att hon bara skulle lämna sin vaccinationslapp i skolan sen åka hem och att vi ehövde plugga tsm. Så jag ska snart hoppa på hennes buss och åka hem till henne, mysigt va? men va ska plugga hela dagen. Dessutom var det massa lärare sjuka idag så det va massa håltimmar, och jag har de mesta hemma. Så idag blir de en plugg och sjuk dag med babe :) Kommer nog uppdatera från henne.
Jag har bara dragit på mej min hela mjukis dress, ett grått linne och en svart mössa. Knappt nått smink, lite puder. Men shit jag ska sitta på en buss i typ 10 min sen tunnelbana typ 5 min så jag tycker inte de är värt de. Ska packa ihop alla böcker nu, och snart gå till bussen mot martina.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0