onsdag

Godmrgon jag är skit trött har sovit kanske nån timma inatt...Min katt går nämligen runt och jamar dygnet runt och nätterna är värst då skriker hon. Men jag tycker faktiskt synd om henne, hon har knappt ätit lr sovit på snart 5 dygn, men hon är jävligt jobbigt.
Idag är väl planerna som så att jag först ska till skolan, läxförhör i spanska och fråga om de sista inför matt provet imorgon. Efter skolan ska jag åka hem och mammsen ska fixa mina naglar, för just nu ser dom rikitgt hemska ut. Sen ska jag pluggapluggaplugga, 1, matte 2, No 3, spanska 4, engelska. hmm, nån som vill hjälpa mej? HATAR SKOLAN!
Men nu ska jag äta lite frukost tror jag, sen packa ihop alla saker sen till bussen.


Ingen "outfit" idag eftersom jag verkligen inte ser pigg ut...!


Kommentera
Postat av: s

jaha okej:) jodå det är bara bra! sjdå? kram

2009-11-04 @ 15:04:35
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0