Måndag - En ny vecka!

Godmorgon, jag vaknade nästan utan röst vad har hänt? jag har inget gjort nått. Men sitter här och dricker en kopp te nu. Vaknade iaf för ungefär en halvtimma sen och redan nu nästan klar. Försökte ta en outfit-bild men min kamera dog, så förhoppningsvis får ni den efter skolan.
Idag är planerna först skolan, måste fixa lite inför plugget till spanskan, sen ska jag troligen träffa min älskade lillebror. Han skrev att han saknade mej så då får vi helt enkelt träffas :) Kanske bara tar en promenad med hunden eller så. Sen ska jag lacka om mina naglar, och plugga inför spanska provet. Måste bara få konakt med Brandon, shit jag tror inte jag kommer klara de här jävla provet utan honom haha.
Dessutom har jag kommit på en ny kategori här i bloggen, "Dagens händelse" Som kommer finnas nåra ggr i veckan, ska jag iaf försöka med. De är mycket som startar idag, min blogg ska få tillbaka sin livslust idag.
Allt de där ska jag tänka på hela dagen, så fxar jag de efter skolan och efter mitt lilla träff med bror. hahahahah.
Nej, nu ska jag packa ner lite skit i väskan sen ta en tablett mot ont i magen, efter de ner till bussen och sminka martina. Jag vet hur knas som helst, men så är de vi lever i en sagovärld och där ska allt va perfekt, även om jag många ggr vill ut från den.

Puss på er alla söta älsklingar :)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0