hemma hos määärtis

Jag lever... Förlåt för att jag inte skrivit nått sen igår morse, men jag åkte direkt till stallet efter skolan. Anna kom till min skola och va med på sista lektionen, om du läser de här så älskar jag dej massor. Sen åkte iaf hon jag och martina till stallet. Jaaa, trott eller ej jag fick med martina till stallet men hon tog klackskor haha. Red iaf Goldie och de gick väl som de skulle, kunde ju gått bättre men jag är fortfarande super nästan i topp form. Efter stallet fixade jag och martina naglarna hemma, sen pluggade jag hela kvällen. Pratade en stund med "hemlig" oxå, han hjälpte mej med spanskan. Sen imorse hann jag inte skriva, åkte tidigt till skolan o pluggade med märtis. Sen efter skolan har jag inte haft tid och min data har krånglar skiiit mycket. Nu sitter jag iaf hemma hos martina, vi kom nyss hit, mötte jonna på vägen så nu äter dom sen ska vi vidare. Till johanna, där ska jag och min älskade johanna bli firade av våra andra vänner. Sen får vi se om vi åker o träffar nåra andra. Sover troligen hos felicia inatt, kanske skriver senare ikväll med troligen inte.
Pusss!

Alla har vi haft en fjortis tid ;)


Kommentera
Postat av: Neah <3 MJ

inte så mycket.. bara ta det lungt det behöver jag sj då?

2009-11-13 @ 21:17:29
URL: http://linnearunermark.blogg.se/
Postat av: Lollo

Sv; ehm inga planer just nu aif, ska väl vara hundvakt någon timme idag, sen vet ja inte kpmisar och plugg kanske ;)

Känner mig lite deppig, <3



Sj då? :)

2009-11-14 @ 11:50:53
URL: http://sweetlollos.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0