hejhopp, respekt till mej!

Jag sitter här och dricker smoothie, hur gott som helst :)
kom hem för typ en timma sen, men har inte hunnit skriva än inte för att jagvet vad de e jag har gjort men. Gick runt o pratade med mamma i telefon, hon har varit i stan och nu ska hon jobba. Idag hade jag ju so prov gick ganska bra men fick reda på att vi ska få ett till so prov imorgon dessutom har vi teknik inlämning imorgon. Lärarna har tydligen blivit knas, vafan tror dom om oss? de här leder ju till mycket fritid, nej varken mycket eller fritid. Sen håller vi på med en upg i matte som ska vara inne på torsdag och noprov på fredag (?)
Nu ska jag plugga lite som vanligt............. DÖ PÅ DE HÄR!


Kommentera
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Sv: kul :)

det är bra med mig :)

2009-11-30 @ 17:30:31
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: ebba

svar: jag har varit i skolan, sedan pluggat, :( <3

2009-11-30 @ 17:45:44
URL: http://pictuure.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0