en gång i tiden va du min..

Hejhopp, Nu har jag kommit hem från skolan, sitter i köket med mamma och äter lite. Kom på när jag kom till skolan att jag inte hade ätit frukost men sånt är ju livet. Vi hade inget matte, så slutade en timma tidigare, hur skönt som helst. Nu medans jag väntar på att få nån kontakt med lillebror så ska jag plugga lite. Och sätta kameran på laddning så kan ni få lite bilder oxå :)
Hur har eran dag varit då?
kram

Kommentera
Postat av: emma

sv; hehe okej, jo jag blev ganska besviken eftersom alla sa att dom var asgoda!:P



Jadu jag har varit på tjejmiddag och haft filmkväll, du då?:)

2009-11-09 @ 15:18:10
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0