vart tog det vägen?

jag skrev ett inlägg som tydligen försvann, helt skumt...
Men jag har precis duschat och nu ska jag nog sova snart, och ladda för en dag med mamma på stan, gissa om jag längtar.
Idag har fotografen varit här, för vi ska flytta. Så då måste vi ju sälja det här. Det är därför jag som ni kanske märkt städat väldigt mycket senaste tiden. Men nu är fotograferingen avklarad och sen ska det bara vara visning oxå. Vart vi ska flytta tänker jag självklart inte skriva här, men det kommer bli en midre lägenhet inte så långt här ifrån. Det blirnog i mitten av nästa månad, det ska bli jätt mysigt =D

Sen måste jag faktiskt skriva en sak, jag vet att vissa kommer ta illa upp men då får ni faktiskt göra det. Jag tycker det är fel att föräldrar förbjuder sina ungdomar att umgås med vissa vänner. Och specillet när det är nån som verkligen varit som en syster och ens bästa vän och sen hel plötsligt så får dom inte vara med varandra för en av föräldrarna. Det blir ju bara fel. Och som ni vet tycker jag det är fel att man förbjuder sina barn till vissa saker, för att förbjuda nån slutar alltid dåligt. Eftersom den som blivit förbjuden ändå kommer göra det och då i hemlighet, och kommer då föräldrarna på det, blir det bråk och då kommer barnet bara fortsätta och det blir en dåligt relaiton mellan förälder och barn. Jag har väldigt bra relation med min mamma om jag ska vara ärlig och det känns verkligen bra, för om jag gör nått som jag vet att hon inte tycker om så säger jag det och då vet jag att hon inte bli sur. Nu vet jag att den som är "lidande" i den har situationen jag syftar på läser min blogg. Både mamman och hennes dotter, men till hennes dotter så säger jag...gumman det slutar inte!!!

Nu ska jag nog sova, puss och kram på er!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0