gårdagen

Så nu har jag städat klart mitt rum och hjälpt mamma ganska mycket med annat. Det känns jätte skönt nu efter, när allt är klart.
Tänkte berätta lite om igår nu när jag har tid. Vi åkte till huddinge c runt halv 6 och sen tog vi pendeln in till stan. Sen gick vi och åt på donken eller jag och martina va tvungna och gå tillbaka till centralen o möta emma som tog ett senare tåg. Sen så åt vi lite och då var klockan redan efter 7 och dom hade precis börjat så vi tryckte oss in bland alla människor så vi kom typ längst fram. Där stog vi och hoppade tills martina tog med sej felicia och emma o mötte niki. Sen kom det nåra sjuka killar och började hålla på med oss, och då menar jag verkligen hålla på. Så vi tröck oss ut och letade upp tjejorna igen. Jaa, sen gick vi mest runt hela kvällen och träffade lite folk. vid typ 10 åt vi glass, och sen gick vi till max där felicia självklart skulle dricka kaffe. Till slut tog vi iallefall 20 i 11 tåget hem och min gulliga mamma hämtade mej och martina i huddinge c. Så det blev inte jätte sent för mej igår, men det va skönt för jag var ändå trött ;)

Nu har precis mamma åkt och jag ska vara ensam hela kvällen, så det blir nog en hemma kväll och bara ta det lungt. Får se om jag hittar på nått med nån kompis ikväll. Så om nån känner att dom vill hitta på nått lungt typ film eller så, är det bara höra av sej nås alltid på mobilen! Puss på dej.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0