jag är trött

Så nu ligger jag i sängen har tagit bort sminket och är helt klar för o bara sova. Men jag kommer få skuldkänslor om jag inte skriver här så.
Skoldagen gick toppen, förutom våran vikarie i matte som taffsar på både mej och martina och har tryckt in mej i ett bord så jag har ett blåmärke! Men som tur är så var sista lektionen med honom. Efter skolan åkte jag och martina till skärholmen eller först så hamnade vi i kungenskurva hehe. Fast det löste sej tillslut, sen gick vi runt där i säkert 2 timmar, vråålhungriga och vi hade 8 kr. Jag hittade iallefall massa fina klänningar, så jag ska ta med mamma dit i helgen så jag kan hitta min klänning till avslutningen. Vi åkte hem runt 6 då hämtade jag tim hos en kompis. Gav honom mat hemma och gick ut igen. Träffade Niclas för han ska åka till finland imorgon, och vara borta hela helgen. Så en "hejdå träff" måste man ju ha. Sen var jag med jocke och dom oxå. Nu är det så att jag och jocke har tappat kontakten lite kom vi fram till och sen så började han tjaffsa med mej i helgen. Men han kom på själv att det kanske inte var det smidigaste och bråka med mej så det är bra nu igen:)
Imorgon har jag prov i so och jag har knappt hunnit plugga så ni får hålla tummarna!. nu ska jag sova, är alltid lika trött på morgonen. Juste imorn ska martina och felicia sova här för vi ska ha fågelskådning på fredag, känns inte så lockande men men ni får veta mer imorgon!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0