Torsdag

Godmorgon!!
Nu har vi precis vaknat, och ska snart äta. Mamma kommer hem om en stund, dom ska nog bara lämna tim och kevin nån stans som tydligen skulle göra nått i huddinge c om jag fattade det rätt. Sen ska dom börja här hemma, och jag känner inte rikitgt att jag vill vara hemma då ska jag ska nog vara med martina idag och sen ska vi träffa Niclas och dom...(INTE BARA YNGRE!!) Sen har jag bett mamma ringa och "avboka" min ridning idag för jag känner inte för o rida när det är ledigt, och rida igen har jag inget emot att göra. Nu bestämmde martina precis att vi skulle gå ut och sätta oss, även om det inte är så varmt, hehe! Jag har verkligen varit jätte dålig på att lägga in bilder nästan hela veckan förlåt förlåt!!!!lovar att det ska bli bättre, pusspuss

HAHAHAHAHA jag lovar min lillebror ser inte ut så här, nu är han blond och värsta fjortisen... det här va i julas!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0