Melodifestivalen + Robinsson = hemmakväll!

Jag kom precis på att det är ju lördag idag och klockan 20.00 börjar robinsson och sen klockan 21.00 börjar ju eurovision song contest. Mitt lilla problem är att robinsson slutar ju 21.25, så jag får väl hoppa lite mellan kanalerna sista 25 minuterna.
Jag funderar på och göra nått rikitgt mysigt till ikväll,men vad vet jag inte än. nån som har nån idé? jag får gå och kolla vad vi har hemma. Kanske borde laga nån middag oxå, hmm får bli nått lätt. Vad ska ni göra ikväll då?
Kram!

Kommentera
Postat av: N

Hej! Okej, nä men de måste göra de också ;) gör man de ofta så går de fort för de hinner inte bli så stökigt :)



Jag åkte dit och hade de skönt i bubbelpoolen :)



Fin header du har :)

2009-05-16 @ 21:07:34
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0