Världens starkaste man vann

Magnus vann lets dance,  det tyckte jag va bra.vad tycker ni??

Nu har jag pratat med min lilla älskling i telefonen i flera timmar nu, hehe men nu skulle han sova så jag ska väl oxå gör det. är ju rätt trött fortfarande,och eftersom det är helg imorgon så få man SOOVAA!! men jag måste till stallet rätt tidigt så man kan göra annat oxå.men nu håller jag på att somna och måste ta bort sminket och allt. ses och hörs imorgon!

Kommentera
Postat av: Anonym

vem är din älskling ? :)

2009-03-28 @ 19:45:18
Postat av: hannah

Tillhör mitt privat liv annars hade jag skrivit det.

2009-03-28 @ 21:33:00
URL: http://myysiigast.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0