middag

Hallojjsan!!!
Nu är jag hemma igen, vi var och hämtade Maja i hagsätra. Pepsi va med haha som alltid. Innan det så var jag faktiskt riktigt duktig och pluggade i nån timma, men jag gjorde iallefall det som skulle göras så nu känner jag att jag börjar kunna det. Imorgon slutar jag ju tidigt så då ska jag verkligen sätta mej och plugga,sista dagen innan provet. Sen finns det ju massa annat jag måste plugga oxå, men det får bli senare.
Idag har Pepsu fått nytt halsband, ett reflexhalsband med sån där kling sak på. =P hon ser så söt ut när hon just nu lekar med sin mamma haha.
Nu ska vi snart äta middag, jag vet sent men det blir så ibland, lr typ alltid!
Efter de ska jag nog ta en dusch och sen sova, är jätte trött och ska åka innan 8 imorn för att jag ska möta martina runt 8, vet inte varför så tidigt men det är bäst att göra som hon säger, ni vet blondiner ;P

Kanske hör av mej senare!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0