tar inte åt mej!

hej alla söta och underbara! nu har jag kommit hem från skolan , eller det va ett tag sen. Jag har ätit toast och oboy, hehe de e verkligen jätte gott =P Skoldagen dah.. jo den va väl som vanligt började med matte, en måndag morgon. sen fick vi städa skåpen, mitt blev helt klart finast. Sen hade vi gympa och värsta konstiga grejen, det är verkligen ett ämne jag inte satsar på om ni fattar?! men jag har ändå bra omdömen. Sen hade vi svenska typ läsning i nån timme så jävla segt. Sen var nån lektion till och sen slutade vi. Då tappade jag och martina bort julia hehe. Juste de va nån tjej som ringde mej på lektionen, ingen aning om vem det är, men jag tar inte precis åt mej av hennes åsikter. aa, det har väl inte hänt så himla mycket idag, pratade med min lilla sötnos i telefonen för en stund sen!..(det tillhör mitt privatliv ;P)
Nu ska jag städa lite här, får se om den där tjejen kommer idag, hoppas det!
Dagens outfit:
Grått linne från HM
Svart tröja från tvättstugan
Vita jeansleggins från gina

hörs senare puss!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0