sovit gott??

Godmorgon, har alla sovit gott?  det har iallefall jag och jag ÄLSKAR att sova. Nu har jag snart sminkat klart mej bara ett halvt öga kvar, hehe. Sen ska jag fixa kläder, och äta frukost.
Det här morgonen känns verkligen som en bra start på dagen. Igår kväll läste jag nåra sidor i fysiken och jag måste verkligen plugga mera på det. Men först kommer faktiskt matten och det är jätte mycket i spanskan oxå till nästa vecka, så det är bara plugga som en idiot. Nu måste jag göra iordning mej, och väcka mina kära bröder.
Världens bästa storesyster!

Ha en bra dag!

Kommentera
Postat av: emma

sv. ja jag har blivit lite tokig i sådana här virkade grejer nu =) Man ser dem mkt på nätet =) Pennys house har massa...=)

2009-03-10 @ 07:42:35
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Mizie

Sv: jag med! då kan man springa runt nio, o sen komma hem o äta en massa gott o inte heller behöva tänka på att klockan är mycket. =)

2009-03-10 @ 08:45:37
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0