sleeping

just nu har jag ätit upp en jordgubbe, och håller på med min macka och varm oboy... Så himla gott.
Manda min lilla panda är här oxå, hon ska sova här.
Tack till alla som har sakt grattis till min mamma idag, hon blev glad över sin present är sina 10 röda rosor. Lite kärlek måste man alltid blanda in. Imorgon efter skolan så åker jag hem och sen kommer andra halvan. Vad vi ska göra vet jag inte än, kolla på film eller nått. Vi är ju ensamma så.haha! Nej då det är inte som ni tror.
Nu ska vi kolla på ballar av stål, och äta klart. sen är det sleeping som gäller.

Vi va faktiskt ute och rörde på oss, i typ en timma.. gick en liten bit och sprang hem. Sen har dte inte hänt så mycket. Men nu måste jag faktiskt slut skriva annars kommer jag aldrig somna och det betyder att jag inte kommer komma upp imorgon.Så sov så himla gott hörrni allihopa!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0