sista dagen på helgen

Just nu ligger jag i sängen och kollar på reprisen av robinsson, jag såg det igår oxå men det får bli det igen.
Jag har ätit lite frukost och sakt godmorgon till dej "stora" familjen, hehe inte rikitgt.

Inatt vare ju time att ställa om klockorna till sommartid, en timme framåt. Vilket betyder att det kommer vara mörkare på morgonen och ljusare på kvällen, men för mej gör det verkligen inget jag tycker bara det är skönt om det är lite mörkt och mysigt på morgonen och ljus sen på kvällen när man är ute och umgås med vänner. är det inte så??

Planerna för idag är inte så himla bestämmda... Ska väl plugga lite, får se om jag träffar nån kompis. Men det blir nog mycket plugg så jag slipper det i veckan för då får man aldrig tid. Juste jag ska ladda ner våran fysikbok, fast nån som läser den. Då kan man sitta och lyssna på den samtidigt som man pluggar frågor. Så idag får jag väl vara en rikitgt tråkig pluggis, hehe men såna dagar behövs ju oxå. Men nu ska jag nog kolla om jag hittar några fina kläder på nån sida.Idag kanske mamma får tid att fixa mina naglar , hoppshoppashoppas!!

Skriver senare..!

Kommentera
Postat av: Amy.C

hej:D



tack så mkt..hehe..jag blev också nöjd sj:D



jo, man måste vara säker..sen kan man klippa..annrs nej..kmr nog ångra sig annrs:S



hur har du dt då?:D eheh..

haft en bra helg hittils??:D

pöss

2009-03-29 @ 12:55:42
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0