saknar verkligen honom!

Hejsan hoppasan, nu har jag precis kommit hem jag slutade iofs klockan 2 men jag gick hem till julia och sen mötte jag manda, jag e jätte trött vet inte varför men jag sov inte så mycket inatt. Det är så himla mycket i mitt huve just nu och jag saknar verkligen honom helt sjukt mycket, jag trodde inte han betydde så hära himla mycket, men nu har jag fattat att det inte går o klara sej utan honom! Idag på väg till skolan märkte jag att jag inte hade mina nycklar så jag har fått gått runt och burit på alla saker hela dagen, så jag måste leta på dom nu. Ska snart hämta lillskiten på dagis oxå, sen ska jag och manda hem och kolla på film, efter vi har gått ut med vovvarna...Måste hinna plugga oxå har 3 prov snart, fysik, spanska och matte så är det nån som vil hjälpa till så gör det!
ses senare puss!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0