Prov imorrn

Nu har jag precis kommit hem från skolan, vi slutade tidigt så himla skönt. Men det behövdes oxå, för nu har jag hur mycket som helst att göra. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag kläder överallt och vet inte riktigt vad som är rent och smuttsigt så  det är bara börja, sen har jag ju spanska prov imorgon oxå, så jag måste sätta mej och plugga massor, eftersom jag inte riktigt hunnit plugga till det här provet. Och eftersom manda kommer hem idag oxå så har jag lovat att träffa henne det får bli en snabbis om inte hon oxå ska plugga då kan vi ju alltid göra det tillsammans. =D I skolan hände det inte så mycket, tråkigt om vanligt.!!
Vad tycker ni om  att robinsson ska börja igen då??, på lördag,tv 4, kl 20.00. Jag bara älskade det när jag var liten så det ska bli jätte kul att se det igen.
Jag tycker att ni alla som läser har blivit dåligare på att kommentera inläggen, det är så himla kul att läsa kommentarer. Så vill ni gör mej glad, skriv en kommentar!
Dagens outfit:
Gråa mjukisbyxor från bikbok
Ljusblått linne från JC
Svart tröja från gina tricot

Det fick bli lite mysiga kläder idag, och tyvärr inget kort..!

Nu ska jag städa rummet, hörs senare ikväll ( om jag hinner) puss!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0