martina jag älskar dej!

Nu är manda på väg hon sover här inatt eftersom vi ändå ska åka tillsammans imorgon till skolan, och det är så mysigt på morgonen med henne, hehe!
Sen jag skrev sist så gick jag och mötte martina lite akut med hennes väska och så. visste ni att det är -10 grader här =O och det är mars. vädret är helt upp och ner just nu idag så såg jag att det snöade lite och sen efter typ 10 minuter så sken solen, helt skumis.Vi får hoppas att våren kommer helt nu inte lite granna då och då.
Nu ska vi sätta på en film, beck antar jag eller nån annan men vi somnar väl direkt som vanligt, ska ju upp tidigt imorgon. sov sött alla drömmare

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0