mammas små flickor, inte träffa nån bara sitta hemma på rummet, ska vi ta datan???

Hejj!!...
Just nu sitter jag hemma hos mamma i sängen, och har precis pratat med mamma och ullis. För här får man tydligen inte gör nått, MAX bio om dom hämtar, hallå jag är inte 2 år!!!!! Så nu får väl "mammas små flickor" sitta här på rummet in stängda en hel lördagskväll...TRÅKIGT! Får se om vi kanske hittar på nått annat men tror inte det. Om jag är hemma och sitter vid datan så lär det ju bli rätt mycket bloggande=D bra vah?!

Kommentera
Postat av: Mizie

Tack så mycket =)



Om du inte får göra någonting kan du ju alltid titta på Robinson, det gör jag, hehe =)

Men jag förstår vad du menar, hade jag inte varit så sjukt trött efter tävlingen hade jag inte heller velat sitta hemma o dega, det är ju inte precis vad man brukar vilja på lördagskvällar... :D

2009-03-21 @ 20:20:47
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0