lördag

Godmorgon bloggen!
Nu har vi ätit frukost med familjen, och ska väl ta och göra iordning oss. Just nu springer måns runt som en liten vet inte vad, med sin lilla ryggsäck på sej haha, super gulligt. Dagens planer är väl att vi ska till stallet klockan 2 för jag har möte och sen måste jag ta hand om cappuccino. Sen får vi se om jag åker tillbaks hit eller till mamma eller om jag sover hos manda.Vi får se men jag har med mej datan överallt =P Måste plugga på possesiva pronomen i spanska, är det nån som vet hur man kan plugga på den??? det var tydligen en del som jag inte riktigt klarade på provet, men jag tyckte att jag kunde det jätte bra, men det är som vanligt. Nu ska jag fixa lite kläder och sen ska vi göra iordning oss..  dagens outfit får ni veta senare, vet inte rikitgt själv vad det blir, men vi hörs senare.PUSS!!

Kommentera
Postat av: Randy

Jag alskar att testa pa nya grejer sa lange det inte ar torkat kott som dom har mkt av har :(

2009-03-21 @ 15:47:45
URL: http://randys.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0