Lördag idag

Godmorgon bloggen.
Igår somnade jag innan 12 även fast det var fredag men jag har ju varit trött hela veckan som ni vet. Men vaknade för inte så länge sen så jag har nästan sovit 11 timmar så nu har jag verkligen sovit ut och känner mej pigg igen, det är så himla skönt!

Juste nu så kollar jag på en inspelning med mattias flink, som har mördat 7 stycken personer. Han tror liskom att man ska sitta och tycka synd om honom nu men NOWAY han får skylla sej själv, att bara mörda en person är ju helt sjukt och han har mördat 7 personer. Jag tycker helt klart att han ska sitta livstid, men i sverige är det ju typ 25 år eller nått, inte hela livet. Jag tycker sverige ska ha det!! helt klart. Vad tycker ni??

Just nu ligger jag fortfarande i sängen tror att jag ska gå upp och äta frukost sen hoppa in i en dusch och göra iordning mej. Det blir iget av att åka till stallet idag eftersom jag vaknade för en liten stund sen och så tar det ju en stund för mej att göra iordning mej, hehe....vad ska ni alla göra idag dah??skriver senare, kisses


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0