jag älskar dej!

Rubriken säger väl allt, det finns en viss person som är helt underbar. En som inte är som alla andra, det är sånna jag fastnar för. Och nu har jag hittat andra delen av mitt hjärta. Jag älskar dej, och du vet mycket väl vem du är.

Ni som följer min blogg vet säkert vad jag pratar om ni andra får läsa inläggen från senaste veckorna.
Nu har jag iallefall pluggat massor, och känner verkligen inte för att plugga mera. Fast jag måste nog göra det iallefall....men det kanske inte blir idag.
Just nu pratar jag i telefon men andra halvan av mitt hjärta (aa) Kärleken har inget slut!
Kanske skriver god natt sen, hehe annars nås jag på mobilen... KISSES

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0