hos mamma igen

Hejsan!!
Nu har jag precis kommit hem från skolan, jag har min "vecka" så humöret är inte på topp och ag har sån himla verk så det går inte att förklara. Min helg, har varit jätte skön. Det blev inte riktigt som vi hade tänk. Lilla semla har ju varit lite förkyld och hostat lite. Och natten mellan fredag och lördag så åt hon inget på morgonen heller och eftersom hon bara är 2 veckor så ringde pappa till vårdgudien och dom sa att det var bäst att åka in. Så vi packade in hela familjen i bilen och åkte till akuten, vi fick  ett eget rum ganska fort eftersom hon var så liten. Sen tog dom massa prover och konstaterade att hon har RS virus  och öroninflammation, lilla stumpan.Så dom fick sätta in en "infart" i huvet, som man brukar ha i handen men dom hittade igen blodkärl som var bra. Sandra och Selma fick stanna på jukhuset, det var jätte jobbigt att lämna dom, det är klart alla tyckte det var jobbigt. På kvällen så fick dom sätta ner ett rör igenom näsan, eftersom hon inte ville äta själv så låter man det bara rinna ner genom ett rör. Dom har fortfarande inte kommit hem men dom kanske gör det ikväll eller senare i eftermiddag, det vet jag inte än.
Själv så har jag ju spanska prov på onsdag så det är bara plugga, jippii om vanlig!! Men jag tror att jag måste sova eller iallefall vila lite innan.

Kommentera
Postat av: Mimmi

söt bebis:)

2009-03-20 @ 14:49:29
URL: http://mimmislife.devote.se

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0