hemmafru???!

Nu har jag vikt ett helt berg med tvätt, det är ju helt sjukt att jag gör det är ganska stolt över mej själv nu efter, men ibland måste man vara lite hemmafru, eftersom mamma inte är hemma men hon kommer hem ikväll och de ska bli rikitgt skönt. Fast det är faktiskt ganska städat och fint här hemma iallefall.
Sen har jag lekt lite med kameran oxå. kom på att man kan ta hur fina bilder som helst med den,inställingarna verkar verkligen ALDRIG ta slut, lär mej nästan alltid nått nytt.
Nu tror jag att jag måste plugga lite, eftersom jag inte orkar göra det på veckorna och verkar ju inte ha nått att göra nu så får jag väl lägga lite av min dyrbara tid på skolan,haha! eller så ska jag umgås med manda, de låter iofs mycket roligare så det blir nog!
Bilder: dagens outfit: klänning från storasysters garderob,leggins från HM???, knäsrumpor från gina||  myysiigast,!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0