helt underbart!

ojoj det blev verkligen intesom planerat. Jag satt vid datan en stund till och sen ringde jag mamma och frågade om jag verkligen måste komma, men hon kunde ta hem saker om jag ville, så naglarna kanske blir fixade ikväll. Sen vet jag att jag la mej i sängen och nyss så vaknade jag av en kompis skickade ett sms, och nåra kastade snöbollar på mitt fönster, fattar inte hur man orkar?? det kan ju knappast vara kul. Men jag känner att min kropp är helt slut, ingenaning om vad jag gjort, hoppas det går över för det är det värsta som finns och gå runt och vara trött. Ikväll är det först det okända och sen efterlyst  så ikväll blir det teve kväll, det känns rätt skönt, bara mys. Efter så himla mycket plugg så behöver man sånna hära dagar, men imorn börjar det igen. Då är det spanska till nästa vecka, det är precis en vecka kvar idag. Känner mej verkligen inte förberedd men men det kommer väl. Nu ska jag nog fixa lite med alla kläder jag har över allt, hehe..
Bilder: världens sötaste syskon

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0