haha rågsvedsbacken

HejHej förlåt att jag inte har skrivit men datan har krånglat..=S Men vi hämtade iallefall morriz och tog backen hem, haha ni ser ju bilder på hur det gick inte så himla jätte jätte bra. Sen var morriz helt jävla galen här hemma, bet sönder massa strumpor och  jagade katterna, haha. Sen kom casper och anton och vi kollade på beck, jätte mysigt var de  (a), sen typ vid 8 så kom jocke, ååhh asso de e helt sjuk hur mycket jag har saknat honom! men nu är han hemma o jätte brun och jätte fin i håret. vid typ halv 9 så var jag tvungen och gå upp till rågsved, genom skogen själv men kevin följde med mej söt han är. där hämtade mamma oss och vi åkte och handlade men kassorna funkade inte så vi kom typ hem 10, men nu ska jag plugga lite och sen sova...
För er som undrar hur det går med "han" som jag skrev dikten till, visst var den fin? det är löst nu och jag mår så himla underbart mycket bättre, han fattade nog inte riktigt vad har liksom gjorde, men vi har fått prata igenom allt och nu är det bättre =D
nu blir det mys i sängen puss!!
Bilder: jag och amanda|| manda i backen med ludde||jocke vill inte vara med


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0