godnatt!

Nu har jag packat lite till imorgon, men tror vi åker hem efter skolan och hämtar allt hemma.Det är ju en del som ska med, hehe...!Just nu springer vi runt här som små idioter, jag har precis pratat med underbaraste i typ nån timma. Ska nog träffa honom på lördag, myspys. Just nu har jag på mej enskede byxor, knästrumpor upp till typ halva låren och en huddinge hockey tröja men gummitsnodd manda har sina jeans leggins och knästrupmor(inte lika långt upp som mej,hehe) och en förkort tröja. Vi måste sova snart, annars kommer vi inte orka gå upp imorgonbitti. Om jag inte skriver nått på morgonen som jag nog inte gör så skriver jag nog sen när vi kommit hem till pappsen och familjen, det är så himla mysigt dära, är glad att jag faktiskt börjat vara dära mera. Men godnatt alla super söta älsklingsbarn!!
Våren????


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0