240309

Hej bloggen!
Just nu äter jag lite nudlar, det va riktigt länge sen och det är så himla lätt att göra iordning, så idag blev det curry smak. Idag har jag haft träningsverk i låret typ, har verkligen ingen aning om vad jag har gjort. Skoldagen va som vanligt, slutade tidigt. Så då gick jag,martina,johanna och felicia till huddinge hallen och sen tog vi bussen mot högdalen för dom skulle åka och sola men jaghoppade av lite innan och möta manda och vi missade precis bussen så då fick jag sitta ännu längre och vänta på dom där bussarna, som alltid är sena och dessutom är det ju inte precis varm ute när det blåser. Nu kommer nog manda snart så ska vi kolla på film och ha lite myspys. Sen ska jag nog möta upp martina, jag har hennes väska hehe... eller så tar vi den imorgon.
Dagens outfit:
Gråa byxor från bikbok
Ljust linne från HM
Blå boomerang tröja

Juste jag funderar på att ha en frågestund, vad tycker ni om det??
Skriver sen, LOVE!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0