05-03-09

Hej förlåt att jag inte har skrivit nått tidigare idag men kom hem runt hlav 8 från stallet, och hoppade dirket ner i ett bad och där somnade jag, hehe..!!Skoldagen var helt normal, slutade sent så jag hann precis med bussen och var hemma nån gång runt 4 sen var det bara o byta om och åka till stallet. Red Lucky idag, det gick inte så himla bra! men han gjorde inte som jag ville, han gick inte i form utan bara upp  med huvet, aja ett tag gick det bra. Sen fick min lilla cappuccino sin nya grimma, ååhh han blev så himla jätte jätte söt =D
Aja nu ska jag sova annars kommer jag ALDRIG komma upp imorn, bärjar tidigt dessutom..! och imorn är de ju fredag, jippiii puss sov gott
Bilder: cappuccino i sin nya grimma, hur söt som helst! det var inte så lätt o ta bilder, han ville inte vara stilla!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0