vila i frid therese johannson rojo

Nu ska jag packa det sista, dvs smink och sånt och städa lite på mitt rum eller iaf trycka in alla kläder i garderoben hehe. Sen ska jag nog ta och sova, men skriver ett inlägg innan :)


Juste har varit mycket prat om tess både i media och i min familj. Hon gick i min syrras förra skola och min andra syster har jätte många kompis och även hon själv kände henne.Det är så sjukt att sånt hära ska hända, bara pga svartsjuka. Jag tänker inte skriva här i bloggen va som igentligen har hänt, eftersom media bara är skit... visst lite är väl sant, men om gör det jätte stort och skriver saker som inte ens är sant, bra för att få läsare. Fattar dom inte att det är här är verklighet, respekt kallas det! Men tess gumman, jag kännde dej inte personligen men många av mina närmaste gjorde det, och jag har verkligen bara hört bra saker om dej. Allt kom så plötsligt, men du finns fortf kvar bland oss!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0