kväll!!

Nu har jag ingen tvätt kvar på golvet, ska ta en liten stund och fixa sminket. Sen ska jag väl packa ner lite annat oxå.Det är fakitkst bara 2 veckor kvar tills vi flyttat gissa vem som lääääängtar??
Usch jag antar att nästan alla är insatt i det här med flygplanet som bara försvann. Men nu har dom ju kommit fram till att det antagligen måste ha gått i bitar uppe i luften, gud va hemskt. Jag som alltid älskat o flyga,men börjar redan nu bli orolig för resan som jag och mamma ska planera in! men det lär ju gå bra! Guud läste just om en hund som hade blivit påkörd och när polisen kom dit för att hjälpa den så var det en annan hund som försvarade den skadade hunden från både människor och trafik. Till slut så fick poliserna in den hunden i bilen och skulle åka till sjukhuset, men trott eller ej så sprang den andra hunden bakom och brevid bilen hela vägen till djursjukhuset. Och där visade det sej att den skadade hunden var mamma till den andra, helt sjukt igentligen!
Juste ser ni att jag har ny bakrund? passar den tycker ni?? kraam





Helt utan smink!



Kommentera
Postat av: Du vet inte

Städa är ALDRIG kul.. måste oxå städa, måste bara finna tid till det hehhe

2009-06-03 @ 20:20:30
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Någon.

Fan vilken ful bild . Och fucking jävla pushup , omogen.!

2009-06-03 @ 22:33:49
URL: http://jag har ingen blogg , ursäkta.
Postat av: Någon.

Fan vilken ful bild . Och fucking jävla pushup , omogen.!

2009-06-03 @ 22:34:00
URL: http://jag har ingen blogg , ursäkta.
Postat av: Någon.

säkert att du inte har pushup! du försöker bara få killar! men vet du ? du är för ful !!!!

2009-06-04 @ 11:22:58
Postat av: Felicia

vad är ditt problem din jävla fitta kalla fan inte hannah ful för det är hon inte!,och du som inte ens vågar skriva ditt namn haha jävla tönt!

2009-06-04 @ 17:14:45
Postat av: steffi

myyyyccket finare utan smink gummsan<3 o jävla tönt stå för den du är o skriv ditt namn eller eru rädd att vi dömmer dig för ditt utseende då?? o hur fan kan man vara omogen när man har pushupp? känneru ens hannah?? man dömmer inte på utseendet så stick o kommentera någons annans blogg sitt inte o slösa tid på hannahs om du ska bara skriva sånna grejer!

2009-06-07 @ 19:18:05

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0