extra stöd





Extra mammor och pappor..

Vissa kan vara rikitga idioter. Det har jag fått lida med flera ggr men en speciell gång... Pappas gamla tjej, hon va verkligen helvetets dotter. Min älskade pappa levde tillsammans med henne och jag bodde heltid hos dom. Och inte heller i samma stad som mamma eller hennes släkt. Vad ska jag säga ? Hon brukade ta pengarna som min mormor skickade till mej, och gav bort en klänning som jag hade fått av min farmor... massor med saker har hon gjort. Det va tur att pappa gjorde sej av med henne och nu har han ju verkligen hittat den rätta. Och för mej världens bästa låsas mamma, jag har känt henne i hur många år som helst, eftersom jag kände henne innan hon blev tsm med min pappa. Hon är alltid ett extra stöd för mej, och om det är nått som jag liksom inte vet vem jag ska vända mej till så finns alltid hon och hon har underbara lösningar på det mesta.
Robban, har ju liksom varit min "extra pappa" i mer än halva mitt liv. Men nu lever han inte tillsammans med min mamma längre. Men han är fortfarande en stor del av mej och mitt liv, han är oxå helt underbar. Och kommer alltid med lösningar. Han förstår mycket som ingen annan förstår. Han vet hur mamma är nr hon är som värst och hjälper mej alltid..

Det jag vill komma framtill är att det r väldigt bra och ha en extra av nått, och en extra förälder kan ju aldrig aldrig aldrig erkätta ens rikitgt mamma eller pappa men ett stöd... !!                                                

                                   

Kommentera
Postat av: caro - blivande sexolog!

Håller verkligen med dig! Har man tur så får man en extra person som är både bra, rolig och ett bra stöd! Det som däremot är sämst är om ens föräldrar kärar ner sig i någon otrevlig eller hemsk person som bara förstör :(



rolig blogg du har!



puss

2009-06-25 @ 20:16:22
URL: http://car0.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0