trött

Jag börjar bli rikitgt trött, men vänta på att min babe ska ringa...Jag kan verkligen inte vara rastlöst, för då börjar jag pilla på naglarna och dom serredan förjävliga ut, hur jag nu ska klara en vecka till är ett litet problem, tur att jag har en underbar mamma som fixar dom direkt, hon jobbar ju med det =)
Ska väl gå ut och kolla vad dom andra gör, jag har nämligen stängt in mej och ozzy på rummet, hehe! Och han är helt slut bara sover. Igentligen skulle jag behöva duscha? undra om jag ska ta en snabb dusch? för jag kommer inte hinna det imorgon eftersom så mycket annat ska göras och jag ska göra iordning mej. Ne, men så blir det nog hoppar in i en dusch... tror jag, puss på er så länge


Lägg märke till mitt lockiga hår,så blir det när man är ute och det bara regnar


Kommentera
Postat av: Lindberg

Fint ;)

2009-06-22 @ 22:59:03

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0