svensk sommar....

Hallojjsan alla söta underbara glädjespridare!
Allt bra med er? Men mej är det toppen. Jag ska snart åka in till stan och hem till tomas och bella. min farboror alltså... Och träffa mina kusiner, Saga och Loke. Lilla Loke har jag aldrgig träffat, bara i magen hehe ;)
Vädret här är katastrof och jag hatar det. Det va tydligen stålande sol och klar blå himmel imorse, men nu när jag vaknade och gick upp så bröjade de spö regna och då menar jag inte lite utan verkligen så att man inte ser till grannens tomt. Nu har det lugnat ner sej lite men hoppas på att det ska sluta helt innan jag ska gå till bussen, om typ en halvtimma.
Nu är det en vecka kvar tills jag får träffa mammsen, saknar henne massssooorr!! Och dessutom så är hon i båten hela tiden, och det vill jag oxå. Men det får bli när jag kommit hem och efter jag har träffat alla galna kompisar. Hoppas alla får en underbar dag, jag vet inte när jag kommer hem men runt 5 kanske =)





Till er som inte tror att jag tjänar pengar på min blogg....: Ni behöver inte kommentera om ni inte tror att jag tjänar pengar, eftersom ni inte har en aning om hur många besökare jag har varje dag?! Självklart tjänar jag inte lika mycket som dom stora bloggarna (tex, kenza, paow och kissie). Men jag tjänar fortfarande pengar, hur mycket varje månad, kommer jag aldrig gå ut med i bloggen men varsegod tro vad ni vill. Jag är stolt över mej och min blogg, så kiss me!!!! =)

Kommentera
Postat av: marie

Jaa det var det allt :) Vad är det för knäppisar som kommenterar :S

2009-06-22 @ 12:04:22
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0