stan

Godmorgon alla underbara läsare!

Martina har plattången så jag måste vänta, även fast hon har världens finaste hår igentligen. Vi ska ta bussen som går om 40 min till huddinge och sen in till stan vad vi nu ska göra där vet jag inte, säkert nått musik muséum. Inte frivligt utan med klassen. Jag vet inte när jag kommer hem, men då ska jag hjälpa mamma här hemma och sen runt 6 så ska jag hem till julia :) Nu måste jag ta den ifrån martina så jag själv blir klar, hehe... hoppas ni alla njuter av det här helvetet till väder, finns det nån stans i sverige som det är fint väder? var isf, så åker jag dit, orkar inte med det hära längre!Pusspusspuss!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0