spy hund, äckel katt och en prins...

Nu har jag gjort iordning mej och lagt mej i sängen. Men datan så klart så nu har jag tid för den vilket betyder, läsa bloggar, locka besökare, pea och msn.
Farmors hund, ozzy är typ magsjuk... eller så har han fått fel mat om dom ska gå efte mitt tips, vilket dom gör nu. Sen har dom även en katt, Zigge. Jag va med när han föddes, och aa han är 8 år nu och är en av få katter som jag verkligen älskar. Och så har dom en ny katt.. lovis tror jag den heter, och nee usch henne tycker jag verkligen inte om. Hon typ hatar mej och bara jamar hela tiden och så fort jag bär henne så jamar hon i mitt ansikte. Dessutom tyckte jag att hon kunde bo hos mej nu när jag är här men nee, så blää hon är verkligen ingen katt jag tycker om. Så nu har jag stängt alla dörrar o fönster så att hon verkligen inte kan komma in, och hunden bara spyr så honom vill jag inte heller ha här. Och Zigge har jag släppt ut :)
Imorgon har vi inga planer, om det är fint väder ska jag soooola!! självklart ska jag ta minst 2 långpromenader med vovvsen. Älskar o gå promenader med honom.Kanske skriver ett inlägg innan jag stänger av. PUSS

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0