sömn

Godmogon alla solstrålar.
Jag ha nyss gått upp, men världens hosta. Jag hoppas att det bara är typ nu på morgonen. Jag har kommit på att jag sover mera på sommaren, nu tänker ni självklart " ja men hallå, det gör alla?" Men när det är skola så behöve jag mina typ 5 timmars sömn fö att inte vaa jätte trött, men nu på sommaren behöver jag typ mina 10 timmars sömn, även om jag kanske inte är så trött sen på dagarna men jag kommer verkligen inte upp ur sängen. Men jaa, det är sommarlov och man ska få sova ut. Fast jag somnar ju aldrig i normal tid, jaja får väl njuta av sommarlovet =)
Här är det blå himmel men nåra moln men det gö inte så mycket. Självklart, sitter jag ute i solen och nu ska jag faktiskt göra iordning frukost och sen försöka få på mej lite sol. Mina ben är verkligen inte bruna, men det kan ju bero på att vädret verkligen inte tillåtit en rikitgt sommardag sen vi slutade skolan(?)

Till min älsklade martina: Min kamera har gått sönder, det är därför jag inte lägger in nåra bilder. Ska försöka fixa den så fort jag kommer hem. Älskar dej!


Kommentera
Postat av: Martina

Men åh. Jaha. Jaaa fixa den :)

Pussssssss

2009-06-21 @ 14:15:27
URL: http://jippihu.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0