sommaren??

Har precis kommit hem, det blev ingen ridning idag. Vädret är piss, är det de här som kallas sommar? tydligen. Martina är här och hon sover här inatt oxå för vet ni? vi börjar kl 11 imorgon och då ska vi in till stan i nån timma sen slutar vi. På kvällen ska vi hem till julia och fira hennes födelsedag. Rikitgt mysigt, ni kommer säkert få massor av bilder. Dagen har gått jätte bra, film på nästan alla lektioner. Juste, jag fick tbx mitt engelska prov..........21/21 MVG!! rikitgt sköönt känns det, nu inför betygen nästa år. Jag ska iaf plocka nu jag måste verkligen det för imorgon har jag bara nån timma och på lördag ska jag vara barnvakt, och söndag är visningen. Så det är bara att dra igång, hörs senare. En extra tanke på min bästa vän som spelar fotbollsmatch kl 5, i det här vädret. Fy fan man lycka till gullunge!

Dagens klädesval har varit
Vita jeans
Rosa linne (det nya)
martinas gråa kofta




Till "någon": Tro vad du vill, jag tar inte åt mej av din åsikt lilla hjärtat! :) dom som säger sånt är oftast utsatta själva, och dessutom vågar du inte visa vem du är!

Kommentera
Postat av: Andra

joo liksom man ba vart fan har sommaren tagit vägen ?!

ååh vad kul jag vill också flytta!

har spenderat min dag med o shoppa :D

2009-06-04 @ 16:09:41
URL: http://aandra.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Okej , jag vågar stå för den jag är ?

vad ska du göra nu ? gå runt och snacka skit om mig bland dina vänner ? HA-HA , du .. jag har ett så fan i mig ett så jäkla mkt bättre liv än du .

Jag är fanimig inte utsatt för nått , det verkar som om du är det . DU ÄR PINSAM

2009-06-04 @ 16:53:45
Postat av: steffi

hörru lilla jennifer om de e så du heter?? du kanske har skrivit ditt namn o stått för den du är men skriv inget då INGEN bryr sig om. gå slösa din tid på något annat än att skriva dumma kommentarer ?om du ska stå för den du är så skriv något snällt?? o det e du som e pinsam när du skämmer ut dig sådär när du skriver.och tro mig vi kommer inte snacka skit om dig vi kommer inte ens komma ihåg att snacka skit om dig!! så om du söker efter status eru på fel ställe ;)

2009-06-08 @ 20:18:21

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0