solbrännan vart är du??

Ett tag idag blev det alldeles för varmt så jag har gått från och till, en stund i skuggan och sen ett tag i solen. Men min solbränna? hallå när kommer den? Visst jag är inte likblek, jag har ju fått färg och jag har en rand. Men jag brukar alltid bli jätte brun direkt när solen kommer typ på våren. Men snart går det väl jätte fort ist, hehe. Nu börjar det bli lite svalare så jag funderar på om jag ska ta en promenad med vovven. Han tycker ju oxå självklart att det är varmt dessutom är han helt svart, så jaa tycker lite smått synd om honom.Dom säger ju att det ska hålla i sej så här i 2 veckor nu, och idag har vi haft runt  25 grader hela dagen.. I 2 veckor? det låter heeelt underbart! Och dessutom så ska jag vara hemma vilket betyder solsolsol!!!!!




Till er som ska kommentera för att klaga: Ni behöver inte klaga, jag vet att alla inte tycker om mej? men jag tycker inte heller om alla männsikor, som sakt man kan inte älska alla men man måste respektera alla! Jag tjänar pengar på min blogg, jag älskar o blogga, jag har en blogg som inte är död från och till, jag har aldrig haft en "paus". Ni behöver inte tycka om min blogg, se bara på dom flesta stora bloggarna... Dom är självklart inte omtyckta av alla och dom vet det. Jag respekterar att ni inte tycker om mej eller min blogg, men varför fortsätter ni läsa den då? dagligen?.
Jag har sakt ett antal ggr att jag inte tänker lägg ut min "inkomst" i bloggen, och jag har många saker som jag inte lägger ut i bloggen.Pga att det tillhör mitt privatliv!Och eftersom jag inte vill skapa problem. Så slut snackat med det... Jag tänker från och med nu inte lägga nån energi i "klagomåls kommentarer" och eftersom jag accepterar alla mina kommentarer innan dom visas i bloggen så tänker jag inte heller acceptera dom. För er som tänker fortsätta, varsegod men det straffar bara er själva till syven och sist! Ni ska inte heller tro att jag pga nån gång skulle lägga ner min blogg..!

Kommentera
Postat av: Ida

Tyvärr jobbar jag nu när det är såhär fint väder... Typiskt!

2009-06-23 @ 22:40:05
URL: http://festizzz.blogg.se/
Postat av: marie

`Jag har varit ute och solat heela dagen :D Fast jag blev inte så brun, bara för jag är blond hehe.. Underbart att bli brun fort!

2009-06-23 @ 23:37:53
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0